يکشنبه ۲۷ آبان
قاصدک شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۰۲ شماره ثبت ۱۲۱۰۸۷
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
قاصدک
این همه ترانه ها رو
واسه ی روی تو گفتم
شب بی نهایتم رو
از ستاره هاش گرفتم
تو بیا ستاره ی من
که بشم ماه نگاهت
دلمو سپردم این بار
محو اون لحن کلامت
شاید این دستای دورم
نرسونه حرف قلبم
تو بدون ای باور من
همیشه به فکرتم من
اگه یک جایی شنیدی
که داره ابری میباره
بدون این دل دیوونه
هی بهونه تو میاره
بوی نارنج بوی بارون
قاصدک 'باد بهاری
شده یک بار واسه من تو
از خودش خبر بیاری؟
شاید این دستای دورم
نرسونه حرف قلبم
تو بدون ای باور من
همیشه به فکرتم من
میدونم یه روز تو میای
میدونم برام سلامی
میدونم قاصدک من
میدونم همش باهامی
خزر رسولط
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما استاد گرامی | |
|
متشکرم از لطف شما بانوی بزرگوار🌺🌺 | |
|
متشکرم از شما استاد بزرگوار🙏🏻🌺 | |
|
ممنون از نگاه زیبای شما🌺🌺 | |
|
متشکرم از شما استاد ارجمند🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.