يکشنبه ۴ آذر
میخونم واسه ی این دل شعری از وحیدغفاری(فردین)
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ شماره ثبت ۱۲۰۰۱۶
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
طخدا میدونه قلبم چه می تپه،واسه اون لحْحظه و روزی
بخونم، حس زیبایش، مث معشوق و میبوسی
نمی خواهم که دل بسته و دور از یه انسان شم تو در هر لحظه ای یاد،خداباشی و آرومم
گمان هر که روشن شه،ببینه دل چه داغی را تحمل کرده و با غم،گرفتارم با ساقی ها
نه در این میکده سنگی، نمیام صبور باشه
نمی پرسد کسی از من، بگم غصه ام رها باشه
فقط روح و روانم را،میخونم جونی میگیره یکی ظاهر پرستی را،چه تیحی به عشق میده
بپرسین تو کجا بودی؟چطور این راه سختی را هلاک هر مسافر با،شروع عشق بشرطی که
خدایا هرچه تو خواهی،دلم میخواهد هر لحظه فقط آرامشی خواهم،دلم با این عزیزانم،راضی و خوشبخته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.