سه شنبه ۱۵ آبان
غم شعری از رقیه فتحی
از دفتر راز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ شماره ثبت ۱۱۸۲۷
بازدید : ۱۰۶۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب رقیه فتحی
|
من ازغم دل مینویسم
من ازفردای ماتم مینویسم
منم که از
این وازآن میان
دریای بی فردامینویسم
اگرچه دورم اما من ازتو
بازهم من ازعشق وغم مینویسم
بیا ای نازنینم
ای مهربانم
نویدعشق وایمانم
نهالم
بیاتامن کنارتوبمانم
همیشه ازخوبی دنیابخوانم
نذارتنها مرا
اینوردیده بیا
که کشتی عاشقی سر رسیده
بیا من میمانم آنجا
خیابان عشق
وکوچه صفا
بیابازم
مراعاشق ترم کن
ببرازاین جهان وراحتم کن
بیا ای دلبرم تنها همه کس من
میون سیل اشکها هم نفس من
زیرپاهایم علف سبزمیشودانگار
بیاتاکه نرفتی
توازیاد............
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.