زندگی یه جای آن میلنگد
جای گرگی و سگی میمیزد
زندگی چه ریز ریز میخیزد
اولش ظاهر و آخر بشرش میریزد
~~~
در همین باغ اروپا و آمریکای آزاد
سیر شدن دیگر از انسانیت
«پاس» کردند
«پارک» ساختند
از همهی ایست و بازرسیها بدون نقص گذشتهاند
حق ، حقوق
زن ، مرد
چند سالی ست
دروهی
تکاملی
برای اسمش عذرم را ، پوزشم را
عدهای
در قپهی سینههایمان میکوبند
آنجا مهد آزادی ست
بهتر از این نامی پیدا کجا
چارهای نیست
«س»
«گ»
«ی»
جنس با جنس
باز راضی نشدن چرا ؟
متمدنن !
انسان با حیوان وجهی مشترک دارد
هنرشان ابداع قانون
(نوشتهاند ) :
طبیعت حیوانی انسان ،
مساویست با غریزهی حیوان چارپا ...
آزاری نرساند
تملکش عادی ست
آروین
پ، ن
مدتی ست مدید
این سگ و گربه های پشمالوی کوچولویشان
به ماشینهای ما هم آشنا شدن و نجاستشان دیگر مباح
کاشکی به این ورطه که حالا رسیدهایم
همین سگ و گربه های خودمان را محترم
حداقل در محبت و وفاداری ،
امتحان شان را پس دادهاند
تازه ،صرفهی اقتصادی خوبیدارد
با آب و نان ملک ما آشنا
دیگر نمیخواهد آز آنور آب
سفارش غذای مخصوص برایشان داده شود
ولادت علمدار و سقای دشت کربلا،حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مبارک باد.