سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      چه می کردم

      شعری از

      نسیم سحری

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۱۷۲۲۰
        بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نسیم سحری

      جهان بی تو را ؛ گر  سر نمیکردم چه می کردم
      شراب کهنه در ساغر نمی کردم چه می کردم

      زبانت از وفا می گفت و چشمت قصه ای دیگر
       دروغت را اگر باور نمی کردم چه می کردم

      دلم هر بار بعداز دیدنت تا شعله ور می شد  
      غمم را زیر خاکستر نمی کردم چه می کردم

      هوای بغض تا آتشفشان  می شد بدون تو
      برایت دیده را هم  تر  نمی کردم چه می کردم

      بیامرزد خدا دل را؛ دریغا بر مزار دل
      اگر هر شب گلی پر پر نمی کردم چه می کردم

      #نسیم_سحری
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳
      درود بانو
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      مشارکت و فعالیت بیشتر حضرتعالی در سایت را خواهانیم خندانک
      نسیم سحری
      نسیم سحری
      جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۵۶
      سلام و عرض ادب. چشم
      ارسال پاسخ
      جواد کاظمی نیک
      يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲
      دورد برشما زیبابود 🌺🌺🌺
      نسیم سحری
      نسیم سحری
      جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۵۶
      ممنونم از محبت تون. لطف دارید
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0