سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        بوم خاطرات

        شعری از

        عسل پروانه

        از دفتر شاعردیوانه شهر نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۱۱۶۹۷۷
          بازدید : ۱۷۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عسل پروانه
        آخرین اشعار ناب عسل پروانه

        درد تنهایی که هیچ من جور هجران میکشم
        حسرت درد دلو من تا بهاران میکشم
        تاب دلتنگی ندارم اما توی قفسم
        روی بوم خاطراتم عکس باران میکشم
        انتظار بی کسی یه پنجره دلواپسی
        با همین شعر من تورو تا تو خیالم میکشم
        عشق تو زیباست اما من سرابی باطلم
        واسه ی داشتن تو ناز رقیبم میکشم
        چشم تو آتش زده بر این تن رنجور من
        دور عمرم همچنان من خط بطلان میکشم
        آرزوی من تویی که انگاری معنا شدی
        من واسه عطر تنت بوی گلستان میکشم
         
        عسل پروانه
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۹
        درود
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        زهره دهقانی ( شادی)
        شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹
        سلام و درود بانوی بزرگوار
        خندانک
        خندانک
        خندانک
        علی مزینانی عسکری
        يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴
        درود بر شما
        غزل زیبایی است
        احسنت
        خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴
        دوردبرشما زیبابود 🌺🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0