سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زیر بارون

    شعری از

    حامد امیریان خاموش

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۱۱۶۸۹۵
      بازدید : ۱۱۷   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب حامد امیریان خاموش

    هوایی که هرروز نفس میکشی
    نفسها که با عشق هوایی میشه
    صدای نفسهات از اون راه دور
    برا خواب شبهام لالایی میشه

    زمینی رو که تو قدم میزنی
    واسه سجده من انتخاب میکنم
    یه روزی اگه جرم شه عاشقی
    واسه دیدنت انقلاب میکنم

    به هرکی به جز من ببینه تورو
    حسودیم میشه خب به من حق بده
    واسه داشتنت نازنینم بیا
    به من اختیارات مطلق بده

    کنارم باشی یا نباشی بدون
    با رویای تو زندگی میکنم
    مثه معبده عشق تو واسه من
    به این عشق من بندگی میکنم

    هوایی رو که تو نفس میکشی
    دارم زیر بارون نفس میکشم
    قدم میزنم توو خیال خودم
    به رویای خیس تو دس میکشم
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱
    درود بزرگوار
    ترانه زیبایی است خندانک
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸
    🙏🙏🙏🙏💐💐💐💐
    ارسال پاسخ
    زینت جلالی نژاد  ( زینا)
    پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰
    چه ترانه موزون و دلنشینی بود؛ درود بر این قلم زیبا و پراحساس👏👏👏👏
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
    ممنثنم از لطف نگاهتون🙏🙏🙏🙏
    ارسال پاسخ
    سیدیحیی حسینی
    پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵
    درودها

    ☘️☘️☘️☘️💐💐💐💐
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
    🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹💐
    ارسال پاسخ
    پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴
    خندانک خندانک خندانک
    سلام
    زیبا بود و دلنشین
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
    دردو برشما
    ممنون
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0