سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      کام از عُمر

      شعری از

      رحیم سینایی(سینا)

      از دفتر آوای دل (اشعار رحیم سینایی) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۳۸ شماره ثبت ۱۱۶۴۴۲
        بازدید : ۱۳۵   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رحیم سینایی(سینا)
      آخرین اشعار ناب رحیم سینایی(سینا)

      تو پُر از حس نابی عزیزم
      من ترا مثل جان دوست دارم
      چون که آیم به نزد تو زیبا
      سر به زانوی تو می‌گذارم
      ****
      تا شوم غرق احساس نابت
      چشم در چشم‌های تو دوزَم
      من زِ برق نگاه قشنگت
      شمع گونه کنارت بسوزم
      ****
      می‌نهم سر به زیر گلویت
      تو بگیری مرا تنگ آغوش
      می‌شویم غرق بوس و نوازش
      می‌کنیم غصّه و غم فراموش
      ****
      با نفس‌های تو این تن من
      می‌شود گرم و خواهان آغوش
      می‌نهم لب به روی لبانت
      تا که شهد لبت را کُنم نوش
      *****
      لحظه‌های زمان در گذارند
      شاهد عشق و وصل دو یارند
      مردم دلسپرده به موهوم
      حس و حال من و تو ندارند
      ****
      در تمام جهان ای عزیزم
      لذتی به زِ عشق و صفا نیست
      آنکه نگرفته در عُمر کامی
      حاصل بودنش در جهان چیست
      رحیم سینایی 15/دی/1401
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      راحیل م

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0