سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      قول و قرار

      شعری از

      زینب نائینی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۱۱۶۳۶۶
        بازدید : ۷۰۱   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر زینب نائینی

      وقتی که میبینم تو را در قاب چشمانم
      وقتی که میخندی دلم دریا شود جانم
      وقتی که می بارد لب از خنده دل از شوقت
      پرواز خواهم کرد و از عشق تو می خوانم
      من منتظر هستم برای دیدنت مهدی(عج الله تعالی فرجه)
      کز با تو بودن بر گمانم شاه و سلطانم
       در هر نفس با یادتان جانم شود احیا 
      من پای عهدم مهدیا هر صبح می مانم
      وقتی که می آیی تمام شهر می خندد
      دنیا خوش است و غرق خوشحالیست می دانم
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳
      درود بانو
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف انتظار
      یا مهدی ادرکنی
      عجل علی ظهورک خندانک
      زینب نائینی
      زینب نائینی
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۴
      متشکر
      ارسال پاسخ
      سعید صادقی (بینا)
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۲۵
      بسیار زیبا بانو
      درود بر شما خندانک
      زینب نائینی
      زینب نائینی
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
      متشکرم
      ارسال پاسخ
      زهره دهقانی ( شادی)
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰
      سلان و درود بانو
      شعری زیبا و مهدوی...👌👌👌
      شورانگیز سرودید⭐🌹⭐🌹
      انشالله که هر چه زودتر شاهد ظهورش باشیم✨✨✨
      زینب نائینی
      زینب نائینی
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
      خیلی ممنون از نظر لطف شما
      ارسال پاسخ
      زینب نائینی
      شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
      خندانک خندانک خندانک
      محمد گلی ایوری
      يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷
      سلام و عرض ادب مهربانو
      در وصف انتظار
      بسیار زیباست
      حقگو باشید و حق مدار
      خندانک خندانک خندانک
      زینب نائینی
      زینب نائینی
      يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۰۱
      متشکر از شما
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0