سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تاول

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۱۱۶۳۲۹
          بازدید : ۳۳۴   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
        آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        باز جمعه باز تنهایی و غم
        باز وقت بی خبر ماندن رسید
        باز شعر دلهره وقت سکوت
        از غروب و بی کسی خواندن رسید
         
        باز روز انزوای پنجره
        خیره ماندن بر خیابانهای سرد
        باز دلتنگی و وحشت، تیرگی
        باز سر زد بر دلم آماج درد
         
        باز تاریکی، توهم، احتیاج
        باز وقت شرح غمگین نیاز
        در سکوتی پچ پچ دیوارها
        باز روز اشکهای چاره ساز
         
        باز تکرار هجوم غصه ها
        قصه ی مردی که از غم مینوشت
        در میان کوچه های زندگی
        مرگ را در لحظه یک دم مینوشت
         
        باز جمعه روز جنگ عقل و دل
        اشتیاق دیدنت در آسمان
        از تو گفتن با لبی تاول زده
        باز شعر لیلی نامهربان
         
        باز حسرت، باز غفلت، باز عشق
        باز وقت بغض انبوهم رسید
        پشت پلک پنجره با یاد تو
        وقت دلتنگی و اندوهم رسید
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        ،

        عباسعلی استکی(چشمه)

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        در وصف انتظار
        موفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0