سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        “یاب”

        شعری از

        امین حامدی (زانین)

        از دفتر نامه ی چهارم نوع شعر افراغ اندیشه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۱۱۶۳۲۱
          بازدید : ۶۴۱   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امین حامدی (زانین)
        آخرین اشعار ناب امین حامدی (زانین)

        من تو را یافته ام
        جمله اندوهم به پروازِ سقوطم آمد
        باید این زندگیِ زیبا و زشت مرا
        مُرده ی برخواسته ..
        از غم نامد
        ولیکن خود را اینک 
        نباخته ام ..
        ..
        من تورا یافتمت
        همچو یک قطعه ی موسیقی زیبا
        نت ها ، موومان ها ..
        پشت هم ساختَمَت
        نواختَمَت ..
        نواختمت ...
        ..
        من تو را یافتمت
        ریشه زدی نَچیدَمَت
        در نفسم دمیدَمَت
        سوی این کافه ی آبی رنگ آ ..
        قهوه ای دمی دَمَت
        ..
        من تو را یافتمت
        و رُسوخی به درونِ پوستِ بوم سانِ تو وارد نیست
        گرچه من عایِقَمَت
        ..
        همه شب عاشقمت ..
        عاشِقَمَت ..
        و برازنده ی این شاعرِ عاشق باشی
        پس منم لایِقَمَت ..
        ..
        من تو را یافته ام
        خیال از پسِ رویا بافی بافته ام
        چه خیّاطی شدم
        عجب شالوده ی سمّی زدم
        ..
        من تو را حتّی اَوانی که دِلَت محرم نبود
        یادِ دیدَنَت ، جایی گوشه ای
        یادِ خود انداخته ام ..
        هیچا یارا ..
        بُگذریم ..
        مهم این است که من ..
        من تو را یافته ام .
        :)
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۵۳
        درود
        زیبا بود خندانک
        زهره دهقانی ( شادی)
        پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۴
        سلام و درود
        "من تو را یافته ام"
        و این آغاز داستان عاشقانه ای ست✨
        زیبا بود...👌👌👌
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0