سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        هستی

        شعری از

        رضا دهقانی(آمور)

        از دفتر عاشقانه‌ای پدر و پسر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۵۰ شماره ثبت ۱۱۵۹۲۷
          بازدید : ۱۷۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)

        سلام و عرض ادب ....
        سپاسگزارم بابت این موزیک از آقای بیژن  مرتضوی و این شعر زیبا رو رو با عشق تقدیم میکنم به تک ستاره قلبم.... پسرم امیرعلی...
        .
        .
        توی دنیا چی میخوای که به پاهات بریزم..
        همه هستیمو من به سرا پات بریزم..
        لب پر خنده میخوای بیا لبهام ماله تو..
        چشم پر گریه میخوای هر دو چشمام ماله تو..
        بیا تا برات بگم من وجودم ماله تو..
        بزار تا فدات بشم من غرورم ماله تو..
        اگه بازیچه میخوای بیا قلبم ماله تو..
        اگه رودخونه میخوای سیل اشکم ماله تو...
        چرا من بی تو بمونم نمیدونم  نمیتونم...
        واسه زندگی کردن تورو میخوام خوب میدونم...
        تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی...
        تک به تک جمله های شعر تقدیم به عزیزتر از جانم..این ترانه نهایت احساسم بود نسبت به پسرم امیرعلی ..پدر همیشه منتظرت هست و با این موزیک آروم میشم ...
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۲۴
        درود بزرگوار
        تقدیمی بسیار زیبا و شورانگیز بود
        مبارک فرزند دلبندتان باشد خندانک
        افسانه پنام (مولد)
        پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۴۳
        خداوند برایتان نگهش دارد
        در پناه خداوندگار خندانک
        شبنم حکیم هاشمی
        پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶
        🌷🌷
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳
        درود برشما

        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0