جمعه ۲ آذر
خیال شعری از بهروز دارابی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۱۱۵۸۴۵
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهروز دارابی
|
از آن سوی دردهای من
از آن سوی این خانه ها
یکی تار موی سپید
طعنه میزد به دندانه ی شانه ها
از آن سوی این خانه که نشسته به غم
خروشیده باران عجب روی ویرانه ها
از آن سوی ظلمت
از آن سوی درد
فقط آشنای تو بود بین بیگانه ها
از آن رازقی هم که افتاده بود بر زمین
فقط عطری از خاطره مانده بر پله ها
صدای سکوت بود در غمی بی صدا
شب و شبنمی میچکید روی افسانه ها
وفا آن طرف تر نشسته به درد
خیال می وزید روی پاییزی جاده ها
شادی اما که رخت بر بسته بود سالها
خودش را کشید سوی من تا لب چاره ها
خیالم به ناچار خیال می کشید
هوای نیاز می پرید تا لب یک گناه
گناهی به زیبایی این همه انتظار
گناهی چو شب های من بی قرار
زمان در گذر بود و شب ، انزوای شدید
زمین می برید بند دام مرا
صدایی شکست ، حال این کوچه را
کسی می طپید پشت ویرانیش بار ها
دلم آن سوی این بام خدایینداشت
همه تاریخ من آه بود و شب گریه ها
فقط قاب عکسی نشان از تو داشت
و گر نه هوای سفر رفته از کوچه ها
صدای قدمهای کوچه نزدیک می شدند
امید هم برید مثل بیداری از خواب ها
کسی پشت در بود که هیچگاه نبود
دلم را کشید تا لب شیب یک پرتگاه
در خانه قفلی نداشت بعد از او
دو چشمم نشست در قدمهای ماه
بهروز دارابی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ارجمندم جناب استکی عزیز سپاسگزارم استاد سایه تان بر شعر زندگی جاری 🙏🌹🌹🌹🦋
| |
|
سلام و درود مهربانوی شعر استاد ارجمند بر دل شعر زندگی بنشینید الهی 🙏🌹🌹🦋 | |
|
سلام و درود بر شما استاد مهربانوی جان سر کار خانوم آهنگران ممنونم در حریم امن آسایش باشید الهی 🙏🌹🌹🦋 | |
|
سلام و درود استاد عزیز جناب ایوری سپاسگزارم از عنایت شما 🙏🌹🌹🦋 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و پر احساس بود