جمعه ۲ آذر
گوهر ذات شعری از معین اردلان
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۱۱۵۷۷
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب معین اردلان
|
صدف از گوهر ذات تو به جوش آمده است
رعد از غرش نايت به خروش آمده است
بهر ديدار تو سر، سرو به بالا برده است
کاين چنين قامت او رو به سروش آمده است
مهر را روي ز روي تو منور شده است
دل ما بهر خريدت به فروش آمده است
همگان صف به صف اندر طلب صيد تو اند
همه را دام براي تو به دوش آمده است
همه سرگشته ز احوال پريشان تو جان
کاينچنين صبح برفت از بر و دوش آمده است
کرده بودند نظر، اهل نظر، کاين رنگ است
دل ما زين سخنان مُهر به گوش آمده است
همه حاجات معين وصل تو شد در دو جهان
که ز جام رخ تو مست و به هوش آمده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.