شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رضا حسینی مقدم(مرد خاکستری)
آخرین اشعار ناب رضا حسینی مقدم(مرد خاکستری)
|
من به آواز قناری در قفس مرغ و خروس
من به آن لحن بد زاغ
در اوج آسمان می خندم
من به بازی گل آفتابگردان با نور
من به صدای پای مورچه ها می خندم
من به آن می خندم
که مرا از یاد برند
قاب عکسم سینه دیوار خاک خورد
اشک هایم چه کسی پاک کند
من به خود می خندم
من به خاکستری عشق خودم می خندم
بخش دوم
شهری خواهم ساخت
در و دیوارش همه عشق
خانه ها بی دیوار
بی سقف
رودهایش جاری
آسمانش آبی
مردمانش همه عاشق
تا اگر روزی چو سهراب گذشت
نپرسد
"خانه دوست کجاست؟!"
|
نقدها و نظرات
|
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان می گفت کسی از جنس خودت حال تو را می فهمد | |
|
درود بر جناب قلی پور عزیز | |
|
درود بر شما مهرتان پایدار شادی به نام و دنیا به کامتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود