چهارشنبه ۱۶ آبان
برف می بارید... شعری از حمیدرضا جندقی
از دفتر خواب در بیداری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۱۱۵۳۴۱
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضا جندقی
|
برف می بارید...
و زمین پاک ترین پیرهنش را پوشید
در شکاف دل صبح
حلبی آبادها
مردمان بی پناه
سوز، سرما، سرما...
.........................
دودکش ها نفس تنگ هوارا سنگین تر می کرد
و کلاغان سیاه
روی هر بام، کنار دودکش
آخرین شعر زمستانی را می خواندند
/هر که بامش بیش، برفش بیشتر/
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنون از توجهتون جناب استکی بزرگوار | |
|
درود و سپاس جناب گایینی بزرگوار بسیار زیبا... | |
|
درود وسپاس سرکار خانم آهنگران ممنونم از حسن نظرتون | |
|
درود و سپاس سرکار خانم دهقانی بزرگوارید | |
|
درود و سپاس جناب رامیان سپاس فراوان | |
|
درود وسپاس سرکار خانم کاسیانی عزیز ممنونم از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود