جمعه ۲ آذر
رویا شعری از علی فداکار(ایهام)
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۰ شماره ثبت ۱۱۵۲۱۱
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر علی فداکار(ایهام)
آخرین اشعار ناب علی فداکار(ایهام)
|
بس!
پریدم
از بلندای خوابت
ش
ک
س
تم
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس دوست گرامی. ممنون از نگاه سبزتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود