سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      غوغای ستارگان (بخش اول)

      شعری از

      سید محمد حسین دریاباری

      از دفتر دکلمه و نثرها نوع شعر متن ادبی

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۵ شماره ثبت ۱۱۴۹۴۲
        بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید محمد حسین دریاباری

      بی سبب نیست صدای ناقوس هستی
       
      مرا صدا می‌کند
       
      دلم را می لرزاند
       
      آنچنان ماه را در غربت بی پایان می بینم
       
      که صدای ناهید مرا به آغوش کیوان می‌برد
       
      در سپهر شبانه زمان
       
      به قدم های مریخ نزدیک میشوم
       
      من به آنی نیست شوم
       
      در نگاه نور ابدی
       
      اما نیستی کیهانی به از بودن زمینی
       
      من هیچ شدن در اعماق نور را طالبم
       
      و چه عارفانه ستارگان به دور مهر نور طواف جاوید میکنند
       
      و من اشک میریزم
       
      به فرزانگی و مستانگی کیوان
       
      که من زمینیان را سالهاست
       
      فراموش کرده ام
       
      هرچه هست نور است
       
      که مرا شبانگاه
       
      به سوی نغمه خود می‌خواند
       
      و من در جان هلهله کنان
       
      به سوی هستی بخشی بی پایان میروم
       
      نمیدانم چیست
       
      میروم
       
      نور مرا در آغوش می‌گیرد
       
      و من هیچ نمی‌گویم
       
      در این کعبه عشق
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۱۲
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      آهنگ درونی مناسبی دارد خندانک
      چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۲۷
      سلام و عرض ادب
      زیبا بود موفق باشید
      🌼🌼🌼
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0