جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
آخرین اشعار ناب یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
|
تیر باشد یا بهمن فرقی نمیکند...
دلتنگی دلتنگی ست....
مهم اینست که طعم سیگار بدهد....
دوستای عزیز ممنون میشم اولین چیزی که
بعد از خوندن این کار کوتاه به ذهنتون میرسه
روبرام بگین......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.