سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عاقبت عشق

    شعری از

    فرامرز شعبانی

    از دفتر دلنوشته ها نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۱۱۴۶۹۲
      بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فرامرز شعبانی

    دارم میخوونم از چشمات
    سرِ حرفت نمی مونی
    تو از دلتنگی عاشق
    هنوز چیزی نمیدونی
    یه احساسی به من میگه
    تو هم راهِ منو میری
    یه روزِ سردِ پاییزی
    بدست عشق میمیری
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۱
    درود بزرگوار
    ترانه زیبایی است خندانک
    محمد گلی ایوری
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۷:۳۷
    سلام و عرض ادب خندانک
    زیبا بود و با مفهوم

    تو از دلتنگی عاشق
    هنوز چیزی نمیدونی
    خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۵۷
    سلام بزرگوار درود بر شما و شعر زیبای شما
    ای کاش بشود. عاشق. بود
    و از قلب. عاش. متن نوشت
    کتان زند و همیشه عاشق
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵
    سلام و عرض ادب آقای شعبانی بزرگوار
    ترانه ای زیباست که البته می تواند ادامه داشته باشد.

    نکته جالب این است که در دیدگاهی فرمودید که کسی در این سایت نقد نمی کند. اما خودتان درخواست نقد ندادید.

    مؤید باشید. خندانک
    آذر مهتدی
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۵۸
    درود جناب شعبانی گرامی
    بسیار ترانه زیبا سرودید
    به نظر من هم جای ادامه دارد.
    موفق باشید خندانک خندانک خندانک
    محمد فاضلی نژاد
    سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰
    درود. به شما جناب شعبانی
    بسیار زیبا قلم زدید
    احسنت خندانک
    زلیخا رامیار،امید سحر
    پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۵:۲۵
    درود برشما
    زیبا سروده اید وجود وقلمتان مانا خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0