سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ساز ناکوک

        شعری از

        سینا عباسی

        از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۰۲ شماره ثبت ۱۱۴۴۷۷
          بازدید : ۳۵۴   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سینا عباسی

        چند روزی است که پنهان شده باران از من
        اشک بر چشم ندارد که ببارد گاهی
         
        چند روزی است زمین ساز دلش ناکوک است
        قصد دارد غم خود را بتراود گاهی
         
        چند روزی است همه مست و دد و دیوانه اند
        کس ندارد رمقی ساز نوازد گاهی
         
        چند روزی است که آرام ندارند دلها
        شب من بیم کند تا که سر آرد گاهی
         
        چند روزی است که حتی پر پروانه ی سبز
        نا ندارد که به پرواز بماند گاهی
         
        چند روزی است که بلبل ز غم درد خزان
        میل آواز ندارد که بخواند گاهی
         
        چند روزی است که بابونه ندارد بویی
        عطر گل نیست کسی قدر بداند گاهی
         
        چند روزی است خیابان شده دلتنگ عبور
        برندارند قدمی پرسه بتازند گاهی
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۲:۰۸
        خندانک خندانک خندانک
        تکتم حسین زاده
        پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۱۶
        درود جناب عباسی
        بیت سوم مصرع اول ، بعد از واژه ی مست اشتباه تایپی بوده؟
        زیبا بود⚘خداقوت
        سینا عباسی
        جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۰۹

        چند روزی است غمین است ، هوا بر شهرم
        کاش بادی بوزد غم به در آرد گاهی :)
        رضااشرفی فشی
        شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶
        درود جناب عباسی ، زیبا بود خندانک خندانک موفق و پایدار باشید خندانک خندانک خندانک
        زهره دهقانی ( شادی)
        سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶
        "کس ندارد رمقی ساز نوازد گاهی"

        درودها به شما
        زیبا بود👌⭐


        ایام به کام✨
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0