سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مرد غدیر

      شعری از

      سید صالح فتوحی

      از دفتر آواز احساس نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۱۱۵۵۸۵
        بازدید : ۱۴۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید صالح فتوحی

      صدای ارسالی شاعر:
      مردی از جنس شرافت
      پاکدامن، با لیاقت
      مردی از جنس شجاعت
      پرعطوفت، با محبت
      مردی از سوی خدا
      مرد مردان
      نام او هست علی
      علی ای همسر کوثر
      ولی الله تویی
      علی ای یار نبی
      حجه الله تویی
      اسد الله تویی
      تو همانی که به یک اشاره‌ای
      کند خیبر را ز جایش یا علی
      تو اشداء علی الکفاری
      تو همان نماد عدلی
      که در این راه عدالت
      کردند با تو عداوت
      علی ای امام عادل
      تو جوانمرد جوانمردانی
      علی ای یار یتیمان
      تویی حامی ضعیفان
      علی ای حق و حقیقت
      علی ای هادی امت
      تو همان مرد غدیری
      تو امیرالمومنینی 
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام خندانک
      سید صالح فتوحی
      سید صالح فتوحی
      دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۱
      درود بر شما بزرگوار ادیب
      ارسال پاسخ
      زهره دهقانی ( شادی)
      شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
      سلام و درود
      بسیار زیبا💐💐💐
      مولا علی نگهدار تمامی شیعیان...انشالله✨
      سید صالح فتوحی
      سید صالح فتوحی
      دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۱
      سلام
      تشکر
      ان شاالله
      ارسال پاسخ
      افسانه پنام (مولد)
      دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۱۲
      سلام و درود
      زیباست
      مولا علی(ع ) نگهدارتون باشد خندانک خندانک
      سید صالح فتوحی
      دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۰
      سلام، سپاس از لطفتون
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0