سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بین آزادی و دربند از رهایی گفته ای

    شعری از

    پیام قاسمی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۱۳۶۶۸
      بازدید : ۲۱۸   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر پیام قاسمی
    آخرین اشعار ناب پیام قاسمی


    عشق یعنی شرمِ چشمانت بلایِ جان شَود
    تب ڪنی امـا تـنِ مـن ظهـرِ تابستان شَود

    آسمانت ابرِ دلتنگی بگیـرد هــم زمـان 
    در هـوایِ آفتابی،چشـمِ من طوفان شَود

    بین آزادی و دربنـد از رهـایی گفته ای
    دوست دارم این رهایی در تنت زندان شَود

    عقل و حس از فهمِ یک خط شعرِ چشمت عاجزند
    این مُعمّا هـم فقط، معنایِ با عـرفان شَود

    با جنونی التقاطی خنده بر شک میـزدم
    ڪنجِ آغوشم که باشی مرگ هم آسان شَود

    پیام قاسمی
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷
    سلام بر شما

    زیبا بود خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۰
    درود بزرگوار
    مناجاتی بسیار زیبا و رندانه بود
    خندانک
    مهرداد عزیزیان
    شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹
    درود
    بسیار زیبا بود 🌺🌺🌺
    بهــاره طـــلایـی زیدی
    پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶
    درود و ارادت فراوان جناب قاسمی گرانمهـــر

    از زیبااااتــرین سروده هاست👏👏👏👏
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲
    سلام و عرض ادب پیام عزیز
    آفرین برادر
    زیبا سرودی خندانک
    پیام قاسمی
    پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۴۴
    درود بر شما شاعران عزیز و گرانقدر
    سپاس از همگی، زیبا نگاه شماست
    علیرضا شفیعی
    شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۳
    درود بر شما خندانک
    بسیار زیبا و عالیست خندانک خندانک

    پیام قاسمی
    شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱
    درود ادیبان و نازک نگاران گرانقدر
    سپاس از مهر لطف شما عزیزان خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0