سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یاحسین(ع)

        شعری از

        صمد نجفی

        از دفتر وقتی همه خوابن نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۱۱۳۵۴۵
          بازدید : ۱۴۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر صمد نجفی
        آخرین اشعار ناب صمد نجفی

        داریم با حسین حسین پیر میشویم

        خوشحال از این جوانی از دست داده ایم
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹
        تک بیت زیبا بود
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰
        ما که شکر خدا پیر شدیم
        و غیر از یا حسین(ع) نداریم خندانک
        سید محمدرضا لاهیجی
        سید محمدرضا لاهیجی
        پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۵
        سلام
        سلامت باشید ان شاءالله
        ارسال پاسخ
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲
        سلام و عرض ادب بزرگوار
        در سایت گرانمایه شعر ناب، هدف، انتشار آثار شخصی است.
        بیتی که ارسال کردید، بیتی از غزل ناب استاد علی اکبر لطیفیان به شرح ذیل است:

        ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم
        این دو پیاله را به ملک هم نداده ایم

        تا وقت می کنیم حسینیه می رویم
        ما سالهاست شیعه ی گریان جاده ایم

        با هر سلام صبح به آقای بی کفن
        انگار روبروی حرم ایستاده ایم

        با رعیتی خانه ارباب با وفا
        احساس می کنیم که ارباب زاده ایم

        شکر خدا که نان شب ما حسین شد
        ممنون لطف مادر این خانواده ایم

        بال ملائکه است که ما را می آور
        یعنی سواره ایم اگر که پیاده ایم

        داریم با "حسین، حسین" پیر می شویم
        خوشحال از این جوانی از دست داده ای

        علی اکبر لطیفیان
        شاهزاده خانوم
        شاهزاده خانوم
        يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷
        عجب 😳😳
        سپاس معلم هوشیار خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0