سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        جام می

        شعری از

        محمد صادق جلیلی موحدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۱۱۳۳۴۲
          بازدید : ۱۴۰   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد صادق جلیلی موحدی
        آخرین اشعار ناب محمد صادق جلیلی موحدی

        مستِ مست از جام می همچون شب دوشم کنید
        محوِ  آن  یار  پریروی  سیــــه پوشـــــم  کنید
        هوشم  از  سر  می رود   تا   نامِ  او  گوید  کسی
        نامِ  او  را  بر  زبان  آرید  و  مدهوشـــــم  کنید
        پیکرش  ایزد  تراشیدست   و  صیقل  داده  است
        سرخوش  از  حُسنِ  لقــــای یار باهوشــم کنید
        نفحه ی زلفین مشکینش  به حق جان پرور است
        عِقد زلفش باز و با دلبـــــر هم آغوشــــم کنید
        برقِ  چشمانش  بسوزاند  به  یکـــدم مهـر و ماه
        مهــر و مه را هم غــــلام حلقه در گوشم  کنید
        شهدِ  لبهـاش  از  حلاوت  برتر  از  قند  و گلاب
        شهدِ کامش را به کامـــم داده گلنوشــــم کنید
        خون  به  زیر گونه هـــــای  مرمرین آن نگار
        ذوقِ  می   می آورد  با  چنـگ  فرنوشـــم کنید
        نقش  رویش  برتر  از  نقاشی  چیـن است و روم
        بر  دلم  نقشِ  رُخـش  را  بسته  منقوشـم  کنید
        عاقبت  تا  مرغ  جانـم  پر کشید  از  این  قفس
        زیر  پای  یارِ  نازم  بُرده  مفروشــــــــم  کنید
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱
        درود برشما شاعر گرامی


        بسیار عالی خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد صادق جلیلی موحدی
        سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷
        درود متقابل بر شاعرگرامی جناب آقای فتحی عزیز
        از محبت شما سپاسگزارم
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0