سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      کافر

      شعری از

      امیرمحمد خسروی

      از دفتر کیمیا نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۱۱۳۳۲۵
        بازدید : ۱۲۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیرمحمد خسروی
      آخرین اشعار ناب امیرمحمد خسروی

      آداب سخن با تو دلداده ندانم
      عشقی تو بده بر دل من تا که بمانم
       
      از فکر به تو هوش و ذکاوت ز سرم رفت
      کافرشده ام اول وقت سجده نخوانم
       
      درکشمکش ابروی پیوسته ی مشکین
      عمری ست گرفتار قشنگی همانم
       
      از سرخی آن گونه ی گل بسته چشیدم
      من مست ترین مرد پریشان جهانم
       
      هرچند که عمر میگذرد عیب نباشد
      چون زنده ترین مرده ی اکنون زمانم
       
      دانی ز سر عشق به تو عقل ندارم
      این مشکل تو نیست و من نیز بدانم
       
      پیوسته بگفتی که رهایم کن عزیزم
      تقصیر بخواهم که ببخشید نیاید به زبانم
       
      گفتی که چرا پیر شدی در ره این عشق؟
      بخدا موی سفید است ولی من که جوانم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۰۹
      جالب و زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      رویا ادیب (نازبانو)
      يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۴۶
      زیباست خندانک خندانک
      علی مزینانی عسکری
      يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۳۲
      درود بر شما و همیشه عاشق بمانید
      احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰
      درود بر شما بزرگوار خندانک
      ریحانه حجازی(ریحان)
      دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱
      سلام و درود بزرگوار، سروده‌ی زیباییست اما جسارتا چند اشکال وزنی کوچک دیده میشود مانند مصراع ۱۴ و آخرین مصرع‌ که اگر رعایت بشود شعرتون زیباتر هم خواهد شد خندانک
      عذر میخوام اگه نقد باعث ازارتون شد عفو بفرمایید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0