سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ای عشق…

        شعری از

        از دفتر انار… نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷ شماره ثبت ۱۱۳۲۵۸
          بازدید : ۱۶۷   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر

        از  من  بگیر ای  عشق غوغای جهانم را
        ای برده غم بی تو، همه تاب و توانم را
         
        آرام   کن  با  آن  سرانگشتانِ   سِحرآسا
        این  قلب از  اندوه چون آتش‌فشانم  را
         
        ای بی‌وطن چون من،صدایم کن صدایم کن
        تا    دل  بسازد    در   کنارت  آشیانم  را
         
         بگذار   سهمم  باشد از  آشفته  بازارت
        آن  چشمِ  لیلایی که  دل برد و امانم را
         
        لبریزم از بغضی که میدانی علاجش چیست
        ای کاش می‌بستی به یک بوسه دهانم را....
         
        با یک نگاه از من بخواه ای عشق!آه ای عشق
        تا   سَرکِشَم   با شوق  جامِ   شوکرانم  را
         
        #سمیه_آزادل
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۳
        درود بانو
        دلنشین و زیبا بود خندانک
        سید هادی محمدی
        جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۴۸
        درود بر شما عالی بود

        خندانک
        ریحانه حجازی(ریحان)
        پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۰۰
        دورد بر شما، زیبا بود، موفق باشید خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸
        درود مهربانوی عزیز
        شعری زیبا و دلنشین بود
        قلمت نویسا
        مانا باشید به مهر خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        احسان فلاح رمضانی
        جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ۰۰:۱۷
        خندانک خندانک
        مهدي حسنلو
        شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۰۶:۵۱
        درودتان
        بانو عالی بود
        💐 💐 8
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0