سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    گریه

    شعری از

    الیاس امیرحسنی

    از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۱۱۳۲۵۷
      بازدید : ۱۹۲   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر الیاس امیرحسنی
    آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی

    گریه

    گریه گریه گریه گریه
    گریه باهم گریه بی هم
    گریه گوهر گریه شبنم
    گریه شب ها گریه تنها
    گریه هرگاه
    گریه شنبه گریه جمعه
    گریه در هرروز هفته
    گریه باهم گریه بی هم
    گریه با تو گریه بی تو
    شد نصیب ما زدنیا
    گریه گریه گریه دردا
    گریه باران گریه آسان
    تازگی ها هرکه را دیدم
    به گریه
    گریه کردم گریه گریه
    گریه باتو ،گریه بی تو
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۷
    درود بزرگوار
    نمیتواند ترانه غمگینی باشد؟ خندانک
    الیاس امیرحسنی
    الیاس امیرحسنی
    شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸
    درود استاد سپاسگزارم .
    همین طور است که می فرمایید. خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    شاهزاده خانوم
    پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۲۷
    جالب بود خندانک خندانک
    الیاس امیرحسنی
    الیاس امیرحسنی
    شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۲۹
    درود برشما شاعر بانو
    لطف دارید . خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۸:۵۸
    درود بر شما شاعر گرامی

    البته عالی بود
    خندانک خندانک خندانک خندانک

    اما از گریه خارج شوید سعی بر خنده نمایید. خندانک
    الیاس امیرحسنی
    الیاس امیرحسنی
    شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۲۹
    درود برشما
    چشم خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    علی مزینانی عسکری
    جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۰
    سلام و عرض ادب
    ان شاءالله لب تان همیشه خندان و دلتان شاد باشد
    خندانک خندانک خندانک
    الیاس امیرحسنی
    الیاس امیرحسنی
    شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰
    درود برشما جناب مزینانی
    ممنون از حضورتان
    همچنین شما خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0