سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شعر در به در

        شعری از

        سعید فرضی زاده (سعیدسعدی ،دوسین)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳ شماره ثبت ۱۱۲۶۲۳
          بازدید : ۱۴۴   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید فرضی زاده (سعیدسعدی ،دوسین)
        آخرین اشعار ناب سعید فرضی زاده (سعیدسعدی ،دوسین)

        در روزگار خسته سرم درد می کند
        از دردهای دوربرم درد می کند
        با سنگ‌های زخم زبان در مسیر عشق
        بشکسته است بال و پرم درد می کند
        تنها نه جسم و جان من از طعنه خسته‌ است
        حتی نگاه خسته ترم درد می کند
        با هجمه ی خبیث کلاغان مرده خوار
        قلب قناری نظرم درد می کند
        از خنده های شوم و شروران پر ز هیچ
        می گریم، آه چشم ترم درد می کند
        بر هر دری زدم همه‌اش سنگ بود و سنگ
        آری  سر شعر دربه درم  درد می کند.
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶
        درود بر شما بزرگوار
        زیبا سرودید خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳
        همیشه
        قلمتان رقصا
        هزاران
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        زهرا آهن(ملکبانوی سیب)
        چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴
        با هجمه ی خبیث کلاغان مرده خوار
        قلب قناری نظرم درد می کند

        درودها خندانک خندانک خندانک
        هواجان جاویدان
        چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
        🍃🌸🍃درود🍃🌸🍃
        سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳
        سلام بزرگوار ادیب
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        سبز باد قلم زیبانگارتان
        سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0