سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ستایشِ بیجا

        شعری از

        هوشنگ زاهدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۲ شماره ثبت ۱۱۲۴۷۱
          بازدید : ۱۱۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر هوشنگ زاهدی

        بیجا چو بُوَد ستایشی زان می دان
        سودی ندهد ترا مگر جز خُسران
        با نقدِ بجا مشو غمین و پژمان
        گریان چو کند دوست و دشمن خندان
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۴۹
        درود بزرگوار
        موثر و زیبا بود خندانک
        هوشنگ زاهدی
        هوشنگ زاهدی
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۶
        درود بر عزیز بزرگوار جناب اَستکی
        سپاس از مرحمت شما عزیز گرامی و همراه گرانقدر
        سلامت و پایدار باشید
        🌹
        ارسال پاسخ
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۹
        درود بر شما
        محتوایی بسیار زیبا و قابل تأمل. خندانک

        اگر قرار باشد که پیشرفتی حاصل گردد، فرد باید اثر خود را در معرض بی رحمانه ترین نقدها قرار دهد.
        وگرنه با نوازش کردن اثر، پیشرفتی حاصل نمی شود.
        هوشنگ زاهدی
        هوشنگ زاهدی
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
        درود بر جناب احسانی فر گرامی
        با سپاس از لطف و عنایت آن بزرگوار ضمن تأیید فرمایشات حضرتعالی قابل توجه میباشد که ناقد میبایستی اهل علم و آگاه از تمامی جزئیات مطلب مورد نقد باشد تا نتیجهٔ مطلوب حاصل و موجب دلسردیِ سراینده نگردد
        سلامت و برقرار باشید
        🌹
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۴
        درود بزرگوار وادیب دانا
        سرودبسیار زیبایی بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        هوشنگ زاهدی
        پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۲۸
        درود بر جناب انصاری دزفولی گرامی
        سپاس از حسن نظر و عنایت آن عزیز گرانقدر
        سلامت و شادکام باشید
        🌹🌹🌹🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0