سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      سکوت پرهیاهو

      شعری از

      شبنم حکیم هاشمی

      از دفتر شاعرانه‌های موسیقی نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳ شماره ثبت ۱۱۲۳۵۸
        بازدید : ۱۱۴   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      - کدام را بیشتر دوست داری؟
      آوای آب‌ها یا نغمه‌ی پرنده‌ها؟
      - هر دو زیباترین آهنگ‌های طبیعتند!
      هر کدام حسی دارند و معنایی...
      - ترجمانشان چیست؟
      - آوای آب‌ها آرامش است و
      نغمهزی پرنده‌ها غوغا...
      - آرامش را دوست‌تر داری
      یا غوغا را؟
      - هر دو را...
      قلب موسیقی بدون آرامش و غوغا
      از تپش می‌ماند!
      - تپش قلب موسیقی!
      باید شنید این تپش را...
      - به سکوت پر هیاهوی زندگی گوش کن!
      تپش قلب موسیقی را می‌شنوی؟
      - سکوت پر هیاهو؟!
      این چگونه سکوتی‌ست؟!
      - سکوت پر هیاهو در طبیعت، در جهان، در زندگی
      سیلان دارد!
      فقط باید عمیق گوش کنی تا بشنوی!
      موسیقی سکوت و
      زمزمه‌ی پر هیاهویش
      فراگرفته تمام گستره‌ی بودن را...
      و قلب موسیقی می‌تپد
      از این سکوت پر هیاهو!
      - پس سکوت پر هیاهو یعنی
      آرامش و غوغا!
      مثل آوای آب‌ها و نغمه‌ی پرنده‌ها...
       
      شبنم حکیم هاشمی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0