سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شور...

        شعری از

        غلامرضا کفائی(کویر)

        از دفتر کویر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۱۱۲۳۵۷
          بازدید : ۱۵۹   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر غلامرضا کفائی(کویر)
        آخرین اشعار ناب غلامرضا کفائی(کویر)

        ساقی بیار باده که زهری به‌جان زنم
        تا پای کاسه بر دل وحشی عنان زنم
        از جام مِی، اگر لب تلخی نشد نصیب،
        هر شامگاه... بوسه به هفت‌آسمان زنم!
        ساقی به گرد میکده چون شمع خامُشم
        باشد که شعله‌ای رسد و، بر جهان زنم
        عمری برفت و دل، نفسی را نیارمید
        شوق است اگر هماره بر این دل سنان زنم
        ساقی دلی ربوده‌ام از ماه دل‌فریب
        که‌آتش به‌جان یاسمن و، ارغوان زنم!
        ای حیله‌گر، بیا وُ بکش چلّه را دگر
        تا ناوکی ز چشم تو بر استخوان زنم
        با مهر اگر به‌جان کویرم زنی تبر!
        دیوانه‌وار نیزه به دل، هم‌زمان زنم!
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مهرداد عزیزیان
        دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴
        درود
        بسیار زیبا بود 👏👏🌺🌺
        ابراهیم کریمی (ایبو)
        سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱
        سلام و درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        محمد گلی ایوری
        چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
        درود بر شما بزرگوار خندانک
        زیبا بود خندانک
        در پناه حق باشید
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0