سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      عشق

      شعری از

      بهنوش ولی زاده

      از دفتر پرواز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰ شماره ثبت ۱۱۲۲۳۶
        بازدید : ۱۷۵   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهنوش ولی زاده
      آخرین اشعار ناب بهنوش ولی زاده

      دوست داشتنت حداکثر خلاصه ایست برای ابراز حال هر روزم!♡
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۲

      🌷🌷🌷🌷🌷
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵
      درود بانو
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۸
      درود .
      خیر مقدم.

      خندانک
      سارا (س.سکوت)
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۴:۲۹
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      حق یارتو شاعر ما
      شب تا سحر خوش بادتان
      مارا سعادت یافت بود
      از فیض اشعار شما
      خوش آمدی در جمع ما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸
      درود و ادب

      احسنت شما را

      عالی بود

      خندانک خندانک خندانک
      عرشیا خوشرو
      چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۳
      خندانک خندانک خندانک
       فاطمه شایگان(هیراب)
      پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۹
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0