سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بازیگر و بازیچه

    شعری از

    احمد علی زارعی

    از دفتر رازواژه ها نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۱۱۲۰۵۶
      بازدید : ۷۵۲   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    نوبتت دوباره میشه                       تاسو میندازی رو تخته                                                                  عدد سه را نشان داد                      ببین حرکتت چه سخته
    یه نگاهت به حریفه                         یه نگاهت به گذشته
    همه بازیای دنیا                                اخرش یه سرگذشته
    واسه حرکت یه مهره                     دست تو داره می لرزه
    ارزش ریسکشو داره                    با خودت میگی می ارزه
    یه دو راهی روبروته                       یکیشون راه یکی چاهه
    همه مشکلات دنیا                  ریشه اش در حرص و جاهه
    فکرتو بردنه اما                                    سر مهره زیر داسه 
    طفلکی اون نمیدونه                       سرنوشتش به یه تاسه
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۹
    سلام
    شاعر فرزانه
    پر احساس
    زیبا ولطیف
    هزاران
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک
    احمد علی زارعی
    احمد علی زارعی
    جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷
    سلام

    با درود و سپاس فراوان از لطف و محبت شما شاعر و ادیب ارجمند

    مانا باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد قنبرپور(مازیار)
    پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۰
    بدک. نبود دوست خوبم خندانک
    احمد علی زارعی
    جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷
    سلام و درود

    نظر لطفتونه

    موفق باشید خندانک خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۵۷
    درود برشما جناب زارعی

    بسیار عالی و

    زیبا بود خندانک

    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    احمد علی زارعی
    سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۰۴
    سلام و درود

    با تشکر از لطف و محبت شما
    حضورتان سبز

    مانا باشید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0