شنبه ۳ آذر
بیگانه شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۰۹ شماره ثبت ۱۱۱۷۶۹
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
حيران شدم از جلوه نازش
سرگشته از آن چشمه رازش
مستم از اين باده صافی
مسحور از آن نغمه و سازش
بیگانه چه کار است بدین وادی پر نور
کین جا شبحی هست از آن جلوه رازش
آنان که زدند درب رندانه و بی غش
فارغ شدهاند از سر این خاک و نمازش
مستانه روم سوی رباب و دف وچنگی
تا نغمه نوازم به شکر ریزی نازش
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوار عید تان مبارک | |
|
درود بر جناب خوشرو ضمن تبریک این ایام مبارک و تشکر از بذل توجه شما | |
|
سلام و درود بر جناب تختی ضمن تبریک این ایام مبارک حضورتان گرامی | |
|
درود بر استاد عزیز ضمن تبریک این ایام مبارک و تشکر از لطف شما | |
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانهی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه شیعیان
تبریک و تهنیت عرض مینمایم.