سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رویای آزادی

      شعری از

      مهتاب مافی

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۰۱:۲۸ شماره ثبت ۱۱۱۶۹۷
        بازدید : ۲۷۳   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهتاب مافی

      رویایی در سر دارم 
      از جنس بیداری
      رویایی در سر دارم 
      از پرواز در یک آسمان آبی
      رویایی در سر دارم
      برای عاشقی در خلوت تنهایی
      رویایی در سر دارم
      به نام مقدس آزادی
      مهتاب 
      ۲۳ تیر ۱۴۰۱
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵
      درود بانو خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
      🌸امـروز روز ولادت
      🎉امام هادی ست
      🌸 فرشتگان
      🎉در زمین و زمان
      🌸عرش وبهشت شـادهستند

      🎉خدایا🙏
      🌸به حرمت شادی فرشتگانت
      🎉زندگی دوستانم را شـاد و
      🌸دور ازغم بگردان
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ۰۱:۵۳
      درود ها .
      سه چهار خط بالا رو و یک خط پایین رو خیلی سروده شما شبیه به سروده یغما گلرویی هست.
      چه بهتر که اگر احساس می‌کنیم شعر تشابهاتی دارد .
      از این نوع استفاده نکنیم .
      با سپاس فراوان.
      خندانک
      فردین صمدی
      پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۴۳
      درود فکر کنم هنگام سرایش آهنگ رویای آزادی شادمهر گوش میدادید
      خوب بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ۱۷:۲۵
      سلام
      شعر بسیار شیوا ورسایی بود
      هزاران درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      فرهاد احمدیان
      شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ۰۱:۵۶
      سلام و عرض درود خدمت خانم مافی بسیار دلنشین و پر احساس قلم زدید پاینده باشید
      جواد کاظمی نیک
      دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵
      دوردبرشما زیبابود 🌼🌼🌼
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0