سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        خواب آرامش

        شعری از

        نرگس فتحی زاده(موژان)

        از دفتر بهشت کوچک نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۱۱۱۲۴۳
          بازدید : ۲۴۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
        آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)

        خواب دیدم یک شب ابری تو از در آمدی
        با همان لبخند زیبا چشم های مهربان
        نور پاشیدی دوباره بر تن شب گریه ها
        گفتم از پیشم نرو تا بی نهایت ها بمان
        دست هایت بر تنم طرحی ز خوشبختی کشید
        آن صبوری ها همه با دیدنت بر باد رفت
        غنچه های کوچک امید در قلبم شکفت
        با حضورت شادی آمد غصه ها از یاد رفت
        خواب دیدم خواب آرامش کنار عطر تو
        در دل رویا به خود گفتم همیشه خواب باش
        در کنار تو نشستن باورش دشوار بود
        در دلم گفتم که دیدارت حقیقت بود کاش
        با صدای مادرم صبح آمد و آن قصه رفت
        سهم‌ من از تو دگر چیزی به جز یک آه نیست
        آرزوهایم همه با رفتنت پر پر شدند
        در دل تاریکی ام یک قطره نور ماه نیست.
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۲۴
        🌹
        سارا (س.سکوت)
        سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۰۷:۵۵
        درود بر بانو فتحی عزیز
        چهار پاره زیبایی خواندم از قلمت
        افرین بانو لذت بردم خندانک خندانک
        مانا قلمت به مهر وعشق خندانک خندانک
        مجید فکری
        سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳
        درود بر شما قلمتان سبز خندانک خندانک
        احسان فلاح رمضانی
        سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱
        درودها بر شما و شعر و اندیشه نابتون خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶
        باعرض سلام
        زیبا سرودی بود
        بداهه ای تقدیم شما
        آفرین بر هستی و اشعار شما
        شاعر شیرین سخن گلبار ما
        خندانک خندانک خندانک
        فریال امینا
        چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۴
        😍😍😍💚💚💚عالی به دل نشست
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0