سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      اعتراض

      شعری از

      موسی ظهوری آرام(آرام)

      از دفتر در سوک باران نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۱۱۱۰۹۰
        بازدید : ۲۴۴   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)

      دستهای خالی
      بسته می شوند
      دهانهای بسته
      باز 
      تفنگها
      ساز می شوند
      بر این آواز
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید هادی محمدی
      پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵
      درود بر شما جناب ظهوری

      بمانید به مهر و بسرایید

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و پر معنی است خندانک
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴
      درود موسی جان ظهوری آرام
      نام سپیدت اعتراضه و نمیشه که من عرض ادب نکنم
      ابن الوقت هستی و دغدغه مند افرین خندانک
      قلمت سبز خندانک
      محمد قنبرپور(مازیار)
      شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
      سلام موسا جان
      درود بر شما خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴
      سلام آقای ظهوری عزیز خندانک
      آفرین... آفرین خندانک خندانک خندانک

      شكارچي مي نوازد
      گلوله آواز مي خواند
      و مرگ مي رقصد...
      تنها پرنده ها غمگينند
      در بزم بيداد...
      (یک نفر در دل تاریکی ها_ م. فریاد)

      زنده باشید خندانک
      مجید فکری
      دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۰۶:۲۷
      درود بر شما قلمتان مانا خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0