جمعه ۲ آذر
راه بی پایان شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۱۱۰۹۵۵
بازدید : ۱۹۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
ای شیخ همه را با خاک یکسان نمودی بس کن
راه را برهمه بستی و حقیقت را پنهان نمودی بس کن
قافیه را بر همه تنگ کردی و سنگ جلو پا مردم نهادی بس کن
وعده ی مدینه ی فاضله دادی و همه را زندان نمودی بس کن
م.ف.چ
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد بزرگوار جناب استکی ازلطف شما ممنونم البته حرف حق تلخ است :2 | |
|
درود بر آقای زارع حقیقت را باید گفت گرچه با هزار خطر روبرو میشود | |
|
درود برشما استاد گرامی آقای انصاری گرچه فریاد به جایی نمیرسد، آری سپاس برشما | |
|
درود برشما شاهزاده بانو لطف فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود