سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        شرب خمر

        شعری از

        امیر محمد یوسفی هیچ

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۱۱۰۹۵۴
          بازدید : ۶۶۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امیر محمد یوسفی هیچ
        آخرین اشعار ناب امیر محمد یوسفی هیچ

        تمام رغبت من زان اذان چشم تو بود
        تمام ملک غزل ها از آنِ چشم تو بود
        ردیف شعر من از دیده ات مدد گیرد
        چراکه منبعش از کهکشان چشم تو بود 
        ردیف و قافیه مقهور صنع این چشم است
        که ذلت واژه از خزان چشم تو بود
        به حکم قاضی عشق از تو من بگیرم جام
        که شرب خرب من از آستان چشم تو بود 
        چه حکم و امر عجیبی در این حکایت بود
        حلال مستی از آن داستان چشم تو بود
        گره به کار زمین و زمان زده چشمت
        زمام کل امور از مکان چشم تو بود
        کمال مستی حافظ شروع شرب من است 
        چراکه میکده ام در میان چشم تو بود 
        نظامی و شعرش در تحیر از چشمت
        که لیلیِ مجنون باغبان چشم تو بود
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مهرداد عزیزیان
        شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
        درود
        بسیار زیبا 👏👏🌺🌺
        مصرع ششم به گمانم نیاز به التفات وزن دارد🙏
        مهرداد عزیزیان
        شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹
        شرب خرب را متوجه نشدم
        احتمالا شرب خمر بوده و اشتباه تایپ شده؟
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۲
        درود بزرگوار
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶
        شاعر بزرگوار
        قلمتان همیشه جاودان بادا
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0