شنبه ۳ آذر
عِطر گیسو... شعری از میم طوبی مهدوی
از دفتر مشق عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۱۱۰۷۱۰
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب میم طوبی مهدوی
|
(عِطر گیسو)....
زنی شاید
به شب هنگام
شانه زندمویش را !
مقابل حوض
ماه می تابد
برگیسوان پریشانش
زن،ناز می کند
برای ماهیان قرمز
شاپرکان راهشان رابیراهه می روند
مات گیسوی
رنگ شده ی زنی خسته می شوند
که پایی برای استقامت
ندارد.
برلب حوض
غصّه هایش را
بقچه می کند
برای آب
برای جیرجیرک های شب زده
ماه خسوف می کند!
رُخ می پوشانداز زیبایی زن
درشب
برلب حوض
شمعدانی ها
ترانه ی باران را
زمزمه می کنند
پس
بخند بانو
تاماه رُخ نمایدو
خورشید طلوع کند.
معصومه(میم:طوبی مهدوی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود