شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
گــورکـن ؛ زحـمتی بـرایـت دارم ..
قبـری بـرایم آمـاده کـن ، مـدّتیسـت
دلـخوشـیهایـم مـردهانـد .. میـخـواهم
دفـنشـان کنــم ..!!
دلواژه
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود متقابل و بی کران خدمت بانو حسین زاده بزرگوار و عالیمهر 🥀🥀🥀
سپاس طلایی از حضور دلگرم تان 🥀🥀🌸🌸🌸 | |
|
درود جاودان و بی پایان خدمت آقای استکی بزرگمهر 🌹
سپاس از همراهی صمیمانتون 🥀🥀 در پناه خرد و اندیشه ، پایدار و سربلند باشید 🌸🌸🥀🥀 | |
|
درود و عرض ادب خدمت ادیب برومند و دوستداشتنی محمد رضا خوشرو 🥀🌷
خوشرو تر از همیشه باشی رفیق خوب من 🥀🥀🥀 | |
|
درود شایان و جاودان خدمت آقای آزاد ، رفیق خوب و ادیب پر مهرم 🌹🥀🌹🌹
خیلی خوشحالم از حضورتون و همیشه مشتاق دیدارتان هستم 🌹🥀🌸 | |
|
درود اهورایی خدمت ادیب و سراینده حق نگار و زیبا قلم ، آقای زارع گرانقدر و عالیمهر 🥀
هورمزد همیشه نگهدارتان باد و امیدوارم در پناه ایزد ایزدان در آسمان ادب و فرهنگ پارسیان ، افروز و درخشنده باشید 🌸🥀🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
یگانه خدا یاور لحظه هاتان بزرگوار
درسلامتی و عزت سرافراز