سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    گر تو باشی

    شعری از

    الناز بیگ محمدی شهرزاد

    از دفتر روزگار بی تو نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۶ شماره ثبت ۱۱۰۳۴۳
      بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر الناز بیگ محمدی شهرزاد
    آخرین اشعار ناب الناز بیگ محمدی شهرزاد

    *گر تو باشی دگرم هیچ نباشد*🤍
    *گر نباشی دگرم جان نباشد* 🖤
    *گر تو باشی همه چی وقف مراد است* 💛
         *گر نباشی همه چی وهم و سراب است* 🤍
       *گر بُود زندگی ام بی تو شود عین عذاب*🖤
              *پس بمان ای آن ک بی تو هیچ نیست🖤
    غیر عذاب*
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۳
    درود بانو
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۰

    سلام به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید خندانک

    زیبابود اما بامضمونی تکراری و هجاهایی اضافی
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸
    درود سروده ی عاشقانه ی جالبی بود .
    مؤید باشید .
    خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۱۹
    درود برشما

    خوب بود و
    عالی وزیبا خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    م فریاد(محمدرضا زارع)
    پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱
    درود بر شما خندانک
    به شعر ناب خوش اومدین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    به امید دست یافتن بر قله های دست نیافته خندانک
    روح اله سلیمی ناحیه
    پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۴۸
    درود بانو خوش امدید
    نوشته ای زیبا مفهوم
    اما در نگارش شلخته
    البته خیلی بهتر ازشلختگی های من بود
    🌹🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0