سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دمی با حضرت عشق

      شعری از

      هادی یاسینی

      از دفتر دمی با بزرگان ادبیات نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۵:۰۵ شماره ثبت ۱۱۰۰۳۵
        بازدید : ۱۶۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب هادی یاسینی

      جناب حضرت عشق فرموده اند :

      من كه از آتش دل چون خم می در جوشم
      مهر بر لب زده , خون می خورم و خاموشم

      خرقه پوشی من از غایت دین داری نیست
      پرده ای بر سر صد عیب نـــهان می پوشم

      ***************

      این حقیر هم در همان ردیف جسارت كرده
      و خدمت بزرگوار عرض نمودم :

      چون كه از آتش دل در خم می می جوشی
      وقت آن است كه این خرقه خود بــفروشی

      خرقه ات هست گرو وقت سحرگه,بشتاب
      تا به جامی دگر ایمان خودت نـــــفروشی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۱۸
      درود بزرگوار
      حرف حساب زده اید
      دستمریزاد
      موفق باشید خندانک
      هادی یاسینی
      هادی یاسینی
      پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸
      درودتان استاد خندانک
      البته جسارت بود در محضر حضرت عشق
      سرافرا باشید خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      محمدکدخدایی(عرفان)
      دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶
      با سلام و ادب گرامی دوست شاعرم
      سروده ای خواندیم، بس زیبا و بلند معنا
      قلمتان همواره پربار باد.
      بامید تعامل بیشتر
      سبز بمانید.
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      هادی یاسینی
      هادی یاسینی
      پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹
      با سلام و عرض ادب
      در محضر بزرگان می آموزیم
      سربلند و سبز مانید چو سرو خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0