سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      باور

      شعری از

      ندا احمدي زنجاني مقدم

      از دفتر شعر نامه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۱۰۹۵۷۷
        بازدید : ۱۹۰   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ندا احمدي زنجاني مقدم
      آخرین اشعار ناب ندا احمدي زنجاني مقدم

      من زني هستم كه هر شب
      در خيالم تو را هم آغوشم
      مست ميكنم عليه فراموشي
      نمي شود هرگز تو را فراموشم
      تكه هاي تو در من فراوانند
      پازليست تنم با اجزاييت
      من تكرار توام تكرار اندامت
      از ياد بردنت از من بعيد است
      خيالت با بودنت ضد و نقيض است
      اين قصه از بيخ مشكل داشت
      از همان اول كه ميترسيدم
      گفتي حق ماست عاشق بودن
      من با اخر قصه مي جنگيدم
      جسارت كردم به ساحت عشق
      خيره به در نشستي در كافه
      من دير رسيدم به ساعت عشق
      كنايه مي زدي در لفافه
      جهان من ايستاده در ثانيه اي
      كه با انگشت هات نوازشم كردي
      يك زن ايستاده وسط قصه
      كه از راهي كه رفته اي برگردي
      باور نميكنم كه در ذهنت ادامه ندارم
      باور نميكنم كه از ياد برده باشي
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد فاضلی نژاد
      پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۰۳
      خندانک خندانک خندانک
      محمدکدخدایی(عرفان)
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۰۶
      با سلام و ادب گرامی شاعر عزیز
      خواندیم دلنشین سروده ای که بر چشم و دل نشست
      و بس محظوظ و مسرور شدیم. خسته نباشید.
      و بامید استمرار تعامل و حضور بارانی تان
      در کویر مطالب بنده.
      همچنان زیبا بمانید.
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0