سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      این سالها

      شعری از

      کوروش فلاح نژاد (رِند)

      از دفتر شعرهای ناتمام نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۱۰۹۵۶۳
        بازدید : ۱۷۲   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)

      این سال‌ها 
      مرا به من بدهکارند
      مرا و دریای توفان زده را 
      جام‌های بی‌امان‌زده را 
      اقیانوس خونی‌فام افق را 
      دهان‌های بی‌تملق را 
      .
      این سال‌ها
      همخوابگی با شبهای سرد را
      رنگ به رنگ درد را
      درون رنجهای بی‌انتها نهادینه کرده‌اند
      این سال‌ها 
      چهره‌ام را پیرتر کرده‌اند
      دروغ را آغشته به آینه کرده‌اند
      .
      این سال‌ها 
      مرا به ناباوری مومن کرده‌اند
      پندارهای خشتی‌ شکستند
      دچارم به پرسش‌های مزمن کرده‌اند
      ترک برداشتم
      در خود دفن شدم
      اندوه سالیان رسوب‌وار درونم نشستند
      .
      این همه سال
      در کشاکش بی‌رحم زمان
      از بی‌شُبهه‌ترین زندگی‌ هم بیزارم
      در سوگوارانه‌ترین حالت می‌رقصم
      این سال‌ها را می‌نویسم اما
      پاک‌کردن خودم را به خودم بدهکارم
      .
      کوروش فلاح نژاد
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۸
      سلام
      شاعر فرزانه
      پر احساس
      زیبا ولطیف
      هزاران
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجید فکری
      شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۳:۱۳
      درود بر شما قلمتان سبز خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0