سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ریشه

      شعری از

      آنیل آچلار (قلم سفید)

      از دفتر قلم سفید نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۴۸ شماره ثبت ۱۰۹۵۴۴
        بازدید : ۲۰۴   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آنیل آچلار (قلم سفید)

      من از ریشه زندگیت
      دوفنجان قهوه...
      یک فضای رمانتیک 
      دور از هیاهوی  مردمان می خواهم 
      چشمانت بشود
      شاخسار  آرزوهایم 
      می خواهم باران ببارد 
      وتو ؛
      یک سرپناه دائمی ،
      برای تمام آرزوهایم باشی.
      می خواهم گرمای وجود تو 
      مرا مست" می " نگاهت کند
      وباقدرت بیشتری،
      ازخاک سرد مشکلات  ورنج ها
      رها شوم  وگل امید بروید 
      جایی که فقط شعر باشد 
      وموسیقی ساز نگاهت 
      ومن دور از هیاهو  به تو بیاندیشم 
      که می‌شود  با لبخند وبدون
      فکر به مرگ زندگی کرد
      زندگی ......
       
       
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
      درود
      پر احساس بود 👏👏🌺🌺
      زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶
      ظریف است حسّ سروده‌تان

      درود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۴
      زیبا
      قلمتون سبز
      شاعر بزرگوار
      درود خندانک درود خندانک درود
      خندانک خندانک خندانک
      محمدکدخدایی(عرفان)
      جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۲۸
      با سلام و ادب گرامی بانوی شاعر
      زیبا سروده ی خواندیم، که بر دل و سرمان نشست
      و بس محظوظ و مسرور شدیم.
      امیدوارم همیشه بر چپرهای رنگین عشقتان باران ببارد.
      آرزویمان،آغاز یک تعامل زیبا،و استمرار حضور بارانی تان
      در کویر مطالب بنده است.
      سبز و بارانی بمانید.
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0