سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      فردای عشق

      شعری از

      علی معصومی

      از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۰۹۲۵۲
        بازدید : ۱۲۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      فردای عشق
      دیده بودم چهره ات را در تب زیبای عشق
      لابه لای خلسه ای در پرده ی رویای عشق

      تو سراسر جلوه بودی مثل قرص آفتاب
      من ولی...غرق توهم غرق واویلای عشق

      بعد از آن روزی که با آلاله ها کِل می زدی
      چشمه بوی پونه می ریزد به زیر پای عشق

      می تراود رشته رشته پرتو خورشید را
      تا نیافتد یک نفس از جوشش فردای عشق

      ای که چشمت آبی صد آسمان باور است
      طره ات صد کهکشان زلف ناپیدای عشق

      ما و این دلدادگی در گوشه ی درد و جنون
      جا ندارد عقل اگر در ساحت والای عشق

      همره بادیم و همراز نسیم و اشک و آه
      تا چه باشد همتی از جانب لیلای عشق

      آنقَدَر می دانم از اندیشه ی بی حاصلم
      می رسم روزی اگر یاری نماید نای عشق
      ◇◇◇
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۵۸
      درود استاد گرامی
      ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) تهنیت باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۱۹
      سلام شاعرواستادعزیز
      قوالعاده زیبا بود
      قلمتان همیشه توانا
      خندانک خندانک خندانک
      سارا (س.سکوت)
      يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
      درودها بر استاد معصومی
      غزلی زیبا وناب
      مانا قلم شما ونویسا خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0