سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ساحل خاطرات

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۴۴ شماره ثبت ۱۰۹۱۴۳
        بازدید : ۱۷۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه االطیف
      ساحل خاطرات
      در این ساحل کجا باید بیابم رد پایت را
      کدامین باد می آرد به سوی من هوایت را
      تو رفتی و نمی دانم در این ساحل چه می خواهم
      به اشک و آه می جویم حضور دلگشایت را
      هنوزم هست در گوشم صدای دور آوازت
      تمنا می کند جان شور شیرین نوایت را
      به کنجی می نشستیم و چو در آغوش من بودی
      به رویم باد می افشاند گیسوی رهایت را
      لبت لبهای من را بی محابا خوب می بوسید
      به جانم می نشاند آن بوسه ها داغ وفایت را
      تو رفتی و من بی تاب درماندم به ساحل ها
      تداعی می کند هر موج دریا ماجرایت را
      ببین مهدی شده آواره ساحل به یاد تو
      نگیرد هیچ کس در این دل بی صبر جایت را
      #مهدی_رستگاری 
      بیست و ششم تیرماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
      دفتر شعر روزگاران 
      ۱۱۱
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۱۷
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود
      پیشنهاد میکنم یکی دوروز با شعر خود بمانید
      و آن ها را ویرایش و سپس منتشر نمایید خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۱۷
      سلام و درود جناب استکی و تشکر از ابراز لطف شما. خندانک
      لطف کنید و در خصوص پیشنهادتان بیشتر توضیح دهید.
      ارسال پاسخ
      مهرداد عزیزیان
      پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۳:۵۹
      درود بزرگوار
      خوش خوان و زیبا بود 👏👏🌺🌺
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۵:۳۲
      درود و سپاس جناب عزیزیان خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0