سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        رفت

        شعری از

        زهرا عابدی (دختر پاییز )

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۱۰۹۰۷۲
          بازدید : ۱۱۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر زهرا عابدی (دختر پاییز )
        آخرین اشعار ناب زهرا عابدی (دختر پاییز )

        دستامو محکم تو دستش گرفت و زل زد تو مردمک چشمام 
        بدون اینکه پلک بزنم اشک از چشمام سر خورد پایین
        توی یه لحظه منو محکم قفل کرد تو بغلش 
        انقدر که توان کوچکترین حرکتی نداشتم 
        انگار مسخ شده بودم
        چند دقیقه بعد از اینکه سرمو به سینه ش چسبونده بود دلم آروم گرفت
        چقدر همه چی تو بغلش خوب بود 
        یه جایِ آروم و ساکت 
        مثل یه بهشتی که، از گرمای دلچسب بودنش همه ی دردای آدم آب می شن.
        فقط یه خواب طولانی می تونه
        بهانه ای باشه برای همیشه تو این بهشت بمونم.
        اصلا جایی بود که هیچ تردیدی برای موندن یا نموندن
        نمی تونستی پیدا بکنی.
        با صدای ترسناکی چشمام و باز کردم 
        دیدم تو سردخانه یِ خاطرات دراز کشیده ام.
        زهرا_عابدی (دختر_پاییز )
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳
        درود بانو
        متن ادبی زیبا و پر احساس بود خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
        خندانک خندانک خندانک
        قلمتان همیشه نویسا باد
        درود .درود درود
        خندانک خندانک خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0